Gamer Laptopok
Kell Ennél Több
Üzleti Laptopok
Részletek

A WoW 2004 november 23-án megjelent számítógépes játék. milliók fizettek rá elő ez az első interneten keresztül játszható szerepjáték, amely óriási tömegeket tudott megmozgatni.

 A WoW 2004 november 23-án megjelent számítógépes játék. Milliók fizettek rá elő ez az első interneten keresztül játszható szerepjáték, amely óriási tömegeket tudott megmozgatni.

A Blizzard a legendás Warcraft-játékok után jelentette meg a felhasználók körében inkább csak WoW-ként ismert programját milliók fizettek rá elő ez az első interneten keresztül játszható szerepjáték, amely óriási tömegeket tudott megmozgatni és megtartani, még évekkel az első változat után is. A WoW 2004 november 23-án megjelent számítógépes játék. A WoW-ot jelenleg 4,88 millióan játsszák évi 140 ezer az új játékosok száma. A WoW az eltelt évek alatt sem fulladt unalomba, de a felhasználói bázisa mára számottevően csökkent. 

WOW

A játékra hosszú ideje előfizetők számára a WoW nem csupán egy internetes program. Akad, aki az online térben megismert felhasználókkal való beszélgetésre használja, más egyszerű unaloműzőként tekint rá. És persze ott vannak a minél jobb teljesítményre hajtó, hardcore gamerek is. Az eltelt évek alatt a játék kismilliószor változott, kapott új külsőt, funkciókat, miközben a kezdeti problémákat fokozatosan kinőtte.

A WoW első változata főként azért lett a felhasználók kedvence, mert nem rendelkezett a haladáshoz, és az életben maradáshoz szükséges extrákkal. A játékosoknak megfontoltan kellett mozogniuk, erőforrásaikkal gazdálkodniuk, amibe persze a pénz is beletartozik. Ezért vesszük meg az új képességeket, a ruhát, a felszerelést, de még a tanult szakmánkat  is ebből kell jobbá fejlesztenünk.

A küzdelmek sem nevezhetők könnyűnek. Még a velünk egy szinten lévő mobok is képesek odacsapni, ha pedig ketten jönnek, jobb menekülőre fogni. A harcok előtt a manából táplálkozó karaktereknek vissza kell tölteniük a legfőbb erőforrásukat, mert magától csak sokára kúszik újra maximumra.

De nem csak a játékosok részéről tapasztalható kimagasló érdeklődés.  Volt olyan pillanat, amikor a platformon 1,1 millióan nézték azt, ahogy mások WoW-oznak. Ehhez persze az is kellett, hogy ismert figurák indítsanak közvetítéseket, jellemzően olyan felhasználók, akik más játékban is jeleskednek.

Az első WoW-verzió hosszú ideig volt képes kiszolgálni közönségét, mire az első kiegészítőt megmutatták a készítők.

Laptop.hu

Hozzászólás