Twizy Tesztvezetés
Regisztrálj
Asus Gamer Laptopok
Kell Ennél Több

Szerviz szolgáltatás

Szerviz szolgáltatás vásárlás után:

Laptop értékesítésével nem ért véget az ügyféllel való kapcsolattartásunk. Éppen ellenkezőleg: az értékesítés utáni időszakban tanúsított ügyfélközpontú magatartás határozza meg cégünk elismertségét, és jó hírnevét. Fontos, hogy a vásárlást követően felmerülő kérdések, problémák és meghibásodás esetén ugyanazzal a szakértelemmel, támogató magatartással álljunk az ügyfelek rendelkezésére, mint az értékesítési folyamat során. Ez különbözteti meg a szakkereskedést más értékesítési csatornáktól.

Szervízszolgáltatás garanciaidőben:

A vásárlást követő negyedik naptól a termékre vonatkozó jótállási időszak végéig garanciális ügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Szerviz szolgáltatás garanciaidőn túl:

A jótállási időszak lejáratát követően, vagy garanciális körbe nem tartozó meghibásodások esetén szervizünk megállapítja a hibát és ajánlatot ad a javításra, melynek elfogadása esetén javítja a készüléket. Az általunk vállalt javítások között megkülönböztetünk szoftveres és hardveres javításokat. Hardveres hibáknál nem csak alkatrészcserével, hanem akár alaplapon történő javítással is foglalkozunk.

Szervizszolgáltatásaink színvonalát az alábbiak biztosítják:

  • a szerviz könnyű elérhetősége mind személyesen mind telefonon hétköznap 10-18h között
  • javításokhoz a gazdaságos javítás érdekében új és használt alkatrészekkel egyaránt rendelkezünk
  • a javítás gazdaságtalanságáról tájékoztatjuk ügyfeleinket és alkatrészként való beszámítási vagy felvásárlási lehetőséget kínálunk
  • gyors javításra törekszünk és felvilágosítást adunk a javítási folyamat aktuális állásáról
  • hibamegállapítás, árajánlat, esetleges alkatrészrendelés, javítás, tesztelés
  • igény esetén az azonnal elhárítható hibák azonnali javítását is vállaljuk